dimarts, 2 de març del 2010

LA CALÇOTADA 2010

El passat dissabte hem fet la calçotada anual de l'Associació.
Ha estat un èxit de participació, tant pel que fa al nombre d'assistents - més de 70 persones - com a la col·laboració en les tasques de preparació de la festa i de l'apat.
Gràcies a tots els que heu vingut.